Deixa de ser tu. Joe Dispenza

Llibre on Joe Dispenza explica com la ment crea la realitat. L’autor defineix aquest llibre com un manual pràctic de transformació personal per aprendre com es pot deixar de ser el de sempre. Hi trobem idees senzilles i potents, com ara la importància de que pensaments i sentiments estiguin alineats per a aconseguir canvis importants i desitjats. I idees i conceptes més complexes, com ara la intel·ligència universal i el camp quàntic, i, sobretot hi trobem pautes per a dur a terme canvi d’hàbit de ser el mateix de sempre (perquè com deia Albert Einstein, si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix).  

Què hi trobaràs en aquest llibre?

Primera part: La ciència del teu ser

  • Interessants i sorprenents els exemples d’investigacions científiques, en els camps de la neurociència, la funció cerebral, la biologia i la química del cervell. Un d’aquests exemples és el que reprodueixo a continuació:
    Una extraña ciencia: ¿podemos influir en el pasado?
    Como todos estamos interconectados más allá del espacio y el tiempo, ¿nuestros pensamientos y sentimientos pueden influir en las situaciones del pasado y en las que deseamos del futuro? En julio de 2000, el médico israelí Leonard Leibovici realizó una prueba controlada aleatoria de doble ciego con 3.393 pacientes hospitalizados, divididos en un grupo de control y un grupo de «intercesión». Quería comprobar si la oración tenía un efecto en la enfermedad de estas personas. Los experimentos llevados a cabo con la oración son importantes ejemplos de cómo la mente afecta a la materia desde lejos. Pero sigue leyendo, porque no todo es siempre lo que parece. Leibovici seleccionó a pacientes hospitalizados aquejados de sepsis (una infección). Después los dividió al azar en dos grupos. Uno sería objeto de oraciones y el otro no. Comparó los resultados basándose en tres factores: la duración de la fiebre, la duración de la estancia en el hospital y el número de muertes provocadas por la infección. A los pacientes objeto de oraciones la fiebre les duró menos y fueron dados de alta más pronto. La diferencia en la mortalidad de ambos grupos no fue demasiado importante, aunque en el grupo objeto de oraciones el porcentaje de muertes fue menor. Es una poderosa demostración de los beneficios de la oración y de cómo podemos transmitir con nuestros pensamientos y sentimientos una intención al campo cuántico. No obstante, hay otro elemento de esta historia que debes conocer. ¿No te parece extraño que en julio de 2000 un hospital tuviera más de tres mil casos de pacientes hospitalizados por esta infección? ¿Dejaban mucho que desear las condiciones de limpieza o proliferó en él alguna clase de contagio? Pero los investigadores descubrieron que las personas que rezaron no habían estado rezando por los pacientes infectados en el año 2000, sino que, sin saberlo, rezaron por las personas que habían estado en el hospital desde 1990 hasta 1996, ¡de cuatro a diez años antes del experimento! Los pacientes objeto de las oraciones mejoraron en la década de 1990 por el experimento realizado varios años más tarde. Lo explicaré de otro modo: a los pacientes que fueron objeto de las oraciones en el año 2000, les mejoró visiblemente la salud, pero estos cambios ocurrieron varios años antes. Un análisis estadístico de este experimento reveló que estos efectos no fueron en absoluto una casualidad, lo que demostró que nuestras intenciones, pensamientos y sentimientos, e incluso nuestras plegarias, no sólo afectan nuestro presente o futuro, sino también nuestro pasado. Este hecho nos lleva a una pregunta: si rezaras (o te centraras en una intención) para que tu vida mejorara, ¿podrías afectar el pasado, el presente y el futuro? La ley cuántica dice que todas las posibilidades existen simultáneamente. Nuestros pensamientos y sentimientos afectan todos los aspectos de nuestra vida, más allá del espacio y el tiempo.
  • Explicació d una idea bàsica que es repeteix en la 1a i 2a part del llibre: la forma de pensar “tradicional” ens limita, des del punt de vista de la física quàntica i de la consciència quàntica. I plantejament de la sol·lució davant la voluntat de canviar: La clau estˋa en canviar la forma en què pensem i sentim, i en centrar-nos en el què, i deixar que la consciència quàntica s ‘encarregui del com. La cosa es complica quan explica que per canviar, cal anar mes enllà de l’entorn, del cos i del temps. Quasi res! Perˋo qui ha dit que els canvis son fˋacils? Canviar l habit de ser el mateix de sempre passa per tenir una visio, un somni, o un objectiu superior, i actuar com si aquesta visio superior fos una realitat, tal com van fer els grans personatges de la historia. Es tracta de reprogramar l estat del ser.
  • Per reprogramar l’estat del ser, cal entrar en un estat alterat de la consciència i fluir. Perquè hi ha diferència entre viure en estat de supervivència, i en estat creatiu. (En la 3a part del llibre explica els passos per meditar i deixar l habit de ser el mateix de sempre)

Segona part: El cervell i la meditacio

  • Explica que per canviar primer cal canviar pensaments i sentiments, i despres fer algo per tenir una nova experiencia, la qual produirˋa un nou sentiment que memoritzarem fins que es converteixi en un nou estat del ser. I tambe com passar directament de pensar a ser, a traves de la meditacio, perquˋe la meditacio ens porta directament a l’inconscient. Tot plegat amb explicaccions de les funcions dels tres cervells, i de les ones que emetem i la seva frequˋencia.

Tercera part: Avança cap a un nou destí

  • En aquesta ultima part es on explica el metode de transformacio per a crear prosperitat i per crear un nou estat de consciencia.

La meva experiència personal es que es pot ser un mateix, i alhora deixar de ser el de sempre. Un llibre basic per saber com funcionen els processos de canvi, les seves dificultats, oportunitats…. El llibre ens recorda que podem ser mes concients de les autolimitacions que arrosseguem de forma inconscient, que podem ser mes creatius i que tenim eines per obrir la porta a noves possibilitats, i per tant a noves realitats. I si no ho fem, es perque tenim un hˋabit que es ser el mateix de sempre. El que diu Joe Dispenza es coherent amb els meus valors, i m agrada perque dona pautes per a l entrenament del desenvolupament i la millora personal.

Joe Dispenza : Reducir e incluso eliminar el vacío entre quien somos y quien aparentamos ser es seguramente el mayor reto de nuestra vida”.

Per saber-ne mes: http://www.drjoedispenza.com/

Joe Dispenza a La Contra de La Vanguardia:
Si quieres otra realidad, debes convertirte en otra persona http://www.lavanguardia.com/lacontra/20130109/54358915819/la-contra-joe-dispenza.html

Video relacionat: Porque hacemos lo que hacemos. Tony Robbins
https://youtu.be/5q3kHR86VXs

Anuncis